Γράφω... Πετάω... Απαντάω
Για την ομαδική αυτή δραστηριότητα, ο εκπαιδευτικός ζητάει από τους μαθητές να μπουν σε κύκλο γύρω από τα θρανία. Μοιράζει στον καθένα από μία κόλλα χαρτί (χρωματιστό, κατά προτίμηση) και ζητάει να γράψουν μία ερώτηση σχετική με κάποιο θέμα.
Π χ για τα αγαπημένα τους, όπως:
What is your favourite colour?
What is your favourite place in your town?
What is your favourite pet? κλπ
Κατόπιν τους ζητάει να τσαλακώσουν το χαρτί ώστε να μη φαίνεται η ερώτηση και να το πετάξουν σε κάποιον συμμαθητή τους συγχρόνως. Συνεχώς, παίρνουν κάποιο από τα χαρτιά που προσγειώνεται κοντά τους και το ξαναπετάνε. Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι να πει ο εκπαιδευτικός STOP. Τότε ο κάθε μαθητής σηκώνει κάποιο χαρτί, το ανοίγει και όταν έρθει η σειρά του απαντάει στην ερώτηση που βλέπει γραμμένη.
Η δραστηριότητα αυτή θα μπορούσε να γίνει ως παιχνίδι γνωριμίας ή ως επανάληψη διδαχθείσας ύλης.
Επιπλέον θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί / προσαρμοστεί σε διάφορα μαθήματα.
“Where did you go?”
“Who did you go with?”
“How did you travel?”
Επιπλέον θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί / προσαρμοστεί σε διάφορα μαθήματα.
- · Στα Αγγλικά
- Για εμπέδωση του Simple Past
“Where did you go?”
“Who did you go with?”
“How did you travel?”
2. Tell the story (Βάλτε την ιστορία σε σειρά)
Τελειώνοντας ένα Unit, ο εκπαιδευτικός γράφει κομμάτια της ιστορίας σε κόλλες χαρτί και ζητάει από τους μαθητές να βάλουν την ιστορία σε σειρά.
Επίσης, το ίδιο θα μπορούσε να γίνει αφού οι μαθητές έχουν ακούσει μια νέα ιστορία.
Τελειώνοντας ένα Unit, ο εκπαιδευτικός γράφει κομμάτια της ιστορίας σε κόλλες χαρτί και ζητάει από τους μαθητές να βάλουν την ιστορία σε σειρά.
Επίσης, το ίδιο θα μπορούσε να γίνει αφού οι μαθητές έχουν ακούσει μια νέα ιστορία.
3. Επανάληψη λεξιλογίου
Ο εκπαιδευτικός γράφει από μια οικογένεια λέξεων σε κάθε κόλλα χαρτί, με στόχο ο κάθε μαθητής να ονομάσει έναν αριθμό λέξεων από την κατηγορία που έχει γραμμένη στο χαρτί του.
Ο εκπαιδευτικός γράφει από μια οικογένεια λέξεων σε κάθε κόλλα χαρτί, με στόχο ο κάθε μαθητής να ονομάσει έναν αριθμό λέξεων από την κατηγορία που έχει γραμμένη στο χαρτί του.
- Στην Ιστορία
- Στη Χημεία
- Στο Νηπιαγωγείο
Ο εκπαιδευτικός δίνει κόλλες χαρτιού με εικόνες και ζητάει από τα νήπια να ονομάσουν αυτό που βλέπουν ή να το περιγράψουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας εδώ